Tuesday 19 July 2011

Already Observed!

hye to all bloggers...

ari nie aku dah di observe by Puan Zakiah, my lecturer..mmg last minute lesson plan la td..cozz fahimah inform aku smlm madam nak observe on Thursday..actually, madam tertukar aku gan k.bad...haha..ciap aku tdow dulu pagi td..berduet plk 2 gan fahimah..sleepy gle coz pagi td tdow kol 5 lebih...pakwe aku x nak plk skype awal2kan..dah la dua2 baru t'hegeh2 nak daftar skype start 2 pagi..tp aku pom gatal jgk sanggup gagahkan diri bangun bkak lappy..lepas ira inform madam nak observe aku ari nie cepat2 aku ciapkan lesson plan..nasib baek fahimah gan ira toloh ciapkan ABM akukalo x mmg xde ABM la..mampos aku..
ok..berbalik pd my experience kene observe td...first aku masuk 2 Musytari madam x de lg..2 3 minit lps 2 madam masuk..so, aku tros berperanan berlakon di hadapan..start gan set induction..unforgetable thing during this stage is bile aku tnye, "class....how are u today?"..punye la baek nada aku..suddenly diorg reply, "today is Tuesday"...slamber badak dye..mak aiii..nak tergelak aku kat ctu..control2..
then, stage 2..aku start tampal kad manila and read text..blablablabla kat ctu..n suh students lak blablabla..
stage 3 aku dividekan diorg into 6 group..bagi soalan n suh diorg discuss..stage 4, presentation..n the last stage stage is closure..ari nie aaku rasa masa lmb btol bergerak..x sabar2 nak abis masa..abis kls jek tros aku ikot madam ke bilik mesyuaratn dgr dye komen..lame jgkye dye komen..tp not bad gak la mark aku dgn conditiion kesiahatan and preparation yg x berapa nak prepare...
1st time kene observe aku rasa lega..tros pas 2 aku sambung balik tdow kat meja.
thats all 4 today..juz want to share my experience with u all..k..jmpe lg kt nex intri..jgn lupe baca..tata..

No comments: